Aktualna gazetka promocyjna groszek w dniu 21.03. Sprawdź przecenione produkty w gazetce groszek i kupuj taniej!

groszek

Sieć handlowa Groszek to sieć niewielkich marketów, oferujących szeroki wybór produktów spożywczych i innych artykułów. W sklepach można zaopatrzyć się we niezbędne rzeczy, oszczędzając przy tym pieniądze. Zapoznaj się z aktualną gazetką promocyjną i rób zakupy nieopodal w Groszku!

Kupuj mądrze z naszą aplikacją

Pobierz w Google Play
Pobierz w Google Play

Groszek - sklep wygodny

Parę faktów

Sieć samoobsługowych sklepów spożywczych Groszek działa na rynku od 2000 roku i na tą chwilę posiada ponad 1700 sklepów o zróżnicowanej wielkości na terenie całego kraju. Bez względu na to, jak duży jest sklep, każda placówka sieci Groszek spełnia wysokie standardy jakościowe, zapewniając swoim klientom profesjonalną obsługę oraz najwyższej jakości produkty. Sieć Groszek kładzie nacisk na wygodę i praktyczność.

Misja

Celem sieci Groszek jest wspieranie polskich przedsiębiorców zajmujących się tradycyjnym handlem detalicznym. Wiele sklepów Groszek to małe, rodzinne firmy. Dzięki temu, że są częścią sieci, polscy detaliści mogą skutecznie konkurować z dyskontami, oferując atrakcyjne ceny oraz korzystne ogólnopolskie akcje promocyjne. Sieć Groszek aktywnie wspiera rozwój polskiego handlu.

Certyfikaty i wyróżnienia

Sieć sklepów Groszek została wielokrotnie doceniona, za swoją działalność na rynku i może się pochwalić następującymi odznaczeniami i wyróżnieniami:

  • Wyróżnienie „Polska Jakość 2011”
  • Certyfikat Polskiej Organizacji Franczyzodawców 2011
  • Liczba oferowanych pozycji asortymentowych – od 3 tys. do 8 tys.
  • Nagroda Hermes 2013 dla sieci sklepów Groszek
  • Wyróżnienie „Dobra Firma” 2013 – przyznane przez ogólnopolski dziennik „Rzeczpospolita”
  • Superbrands 2014/2015
  • liczne wyróżnienia Gazela Biznesu

Ciekawostki

Sieć sklepów Groszek oferuje przede wszystkim wygodę zakupów. Wpływ ma na to kilka czynników m.in.:

  • średnia powierzchnia sprzedażowa sklepów wynosząca 125,5 m²
  • szeroki asortyment - liczba oferowanych produktów waha się między 3 tys. a 8 tys. - - dostępność pracowników - w jednym sklepie zatrudnionych jest średnio 6 osób, dzięki czemu, klienci zawsze mają do kogo zwrócić się o pomoc.